שליטה מלאה – אתם מחליטים מתי לפרסם ובעיקר כמה לפרסם או במילים אחרות, מה יהיה תקציב הפרסום שלכם וכמה תוציאו.
מיקוד הקמפיין – המיקוד בקמפיין פרסומי כזה, האפשרות לפרסם מודעות בהתאם לשפה, בהתאם למיקום גיאוגרפי, וכפי שציינו בשעות ספציפיות (כך לדוגמא מי שלא רוצה לפרסם בשבת, פשוט לא יפרסם מכניסת השבת ועוד יציאתה).
פרסום בשיטת Pull או Push מה שאומר, לפרסם לכאלו שמחפשים אתכם או לפרסם באתרים השונים מודעות, כך שתמשכו אליכם גולשים שיקליקו על המודעות שלכם.
נתונים סטטיסטיים שאפשר ללמוד מהם, לשפר את הפרסום כל הזמן ולהגיע לתוצאות טובות עוד יותר.
קידום ממומן בגוגל יכול להתבצע בכמה ורסיות, אך כדאי שמי שמבצע את הקידום, יידע מה הוא עושה.
היתרון הבולט ביותר של קידום ממומן בגוגל לעומת קידום אורגני בגוגל הינו "זמן" קידום אורגני בגוגל לדף ראשון לוקח זמן בין 3- 12 חודשים עד שמגיעים לתוצאות בעמוד ראשון בכל מיני מילות מפתח רלוונטיות שאנו יודעים שיש בהם חיפושים. ורק אז מקבלים באמת עבודה מגוגל. בקידום ממומן בתוך שבועיים ימים הקמפיין שלכם כבר מתחיל לעבוד ואתם מופיעים בדף ראשון בגוגל בתוצאות 1-4.